BAYILDIM! Uzun zamandır böyle bir kaşık altlığı arıyordum. Rengi, duruşu, büyüklüğü şahane! Yanında da dünyalar tatlısı bi hediye geldi. Düşünmeden alabilirsiniz
Kişisel verilerinizin hukuka uygun olarak işlenmesi ve korunması için azami hassasiyeti gösteriyoruz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Tüm çerezlerin kullanımını onaylamak için “Kabul Et” seçeneğine tıklayabilirsiniz.
Parasını sonuna kadar hakeden bir ürün paketleme de aşırı iyiydi
Ürün görseldeki ile aynı geldi kalitesi de çok güzel
Ahşap kalitesi çok iyi bayıldım
Başta iade edicektim, ürün hafif geldi daha ağır bekliyordum. Ama sonra gözüm alıştı, beğenmeye başladım. Hafif olması da iyi aslında.
Tek kelimeyle bayıldım vakumlu olması çok iyi ve aşırı şık gösteriyor mutfağı
BAYILDIM! Uzun zamandır böyle bir kaşık altlığı arıyordum. Rengi, duruşu, büyüklüğü şahane! Yanında da dünyalar tatlısı bi hediye geldi. Düşünmeden alabilirsiniz
Güzel paketlenmiş kırılmadan geldi ,boyutu rengi ideal içine pembe çiçekler alacağım
Mükemmel bayıldım ayrıca sağlam geldi paketlemesi çok iyidi,teşekkür ediyorum❤️🔥🤍
Hariikaaa 🧚♀️
Eğer kaliteli görünen şık bir kavanoz takımı arıyorsanız kesinle tercih edebilirsiniz muadillerinden çok daha güzel görünüyor
Çok beğendim kalitesi iyi paketleme iyi ve kargo çok hızlıydı teşekkürler
Çeyizime aldım çok beğendim kargo hızlı ve özenliydi
Çok beğendim boyutu gayet ideal paketleme özenli ve çok hızlıydı kargo teşekkürler
Sorunlu gelmişti ürün satıcı ilgilenip tekrar yenisini gönderdi çok teşekkür ederim kendisine
Fiyat performans ürünü, rengi kalitesi iyi
Çok beğendim aşırı korunaklı kargolanmıştı kalın plastiği var ve kaliteli duruyor inşallah soyulma yapmaz 🧿
Öncelikle çok kaliteli bir şey değil ama günlük hayatta kullanılır
Harika bayıldım ☺️
Çok şık ufak tefek çizikler olsada sorun etmedim boyutu tam ideal
Çok ama çok beğendim mutfağıma ayrı bir hava kattı